article-header-img

תכשיטי יוקרה לגבר : איך תעשה את זה נכון

מה לענוד? איך לענוד? כמה טבעות זה יותר מידי? ריכזנו עבורך כמה נקודות חשובות החל מההיסטוריה העשירה בה גברים החלו לענוד תכשיטים ועד היום.

whatsapp fb mail

תכשיטי גברים: מאיפה זה התחיל?

בשנים האחרונות, לא קשה לשים לב כי הביקוש עבור תכשיטי יוקרה לגבר רק הולך וגובר. לא הרבה יודעים, אך לתכשיטי גברים יש היסטוריה ארוכה. ההיסטוריה מלאה בגברים שענדו תכשיטים, הפרעונים של מצרים העתיקה לבשו חלקי חזה ממתכות שונות וזהב בכל כך הרבה מסירות שהם ממש לקחו אותם לקבר, לוחמי שבט המסאי היו עונדים שרשראות חרוזים צבעוניות, ומלכים רבים באירופה ענדו מגוון תכשיטים, בעיקר שרשראות וטבעות זהב. לאורך כל ההיסטוריה גברים במעמדי כוח נטו להשוויץ ולהפגין את כוחם באמצעות תכשיטים. מאז ועד היום, אופנת התכשיטים אמנם משתנה אך השימוש רק הולך וגובר וכמעט ולא תמצאו היום גבר שלא עונד לפחות תכשיט אחד. אז איך עושים את זה נכון?

טבעת יוקרה לגבר

הבסיס: צמידים לגבר

צמידים לגבר הפכו ללא ספק לטרנד בשנים האחרונות וניתן היום למצוא היצע גדול ומגוון של צמידים מעוצבים העשויים מחומרים שונים – צמידי זהב, צמידי עור, צמידי גומי ואפילו צמידי זהב משובצים יהלומים – בעיקר יהלומים שחורים.
התכשיט הראשון שניתן יהיה למצוא על גברים הוא הצמיד מכיוון שהוא פריט נוח שיכול לשדרג את המראה ולהוסיף טאץ לכל מאורע, בין אם יומיומי ובין אם למאורע חשוב.
אם אתה גבר בעל סגנון מינימליסטי ולא אוהב תכשיטים מוחצנים, ואתה מעוניין להתחיל לענוד תכשיטים באופן הדרגתי, צמיד יכול להיות התחלה מושלמת עבורך.
מגוון הצמידים לגבר הוא אינסופי ולכן הבחירה הנכונה יכולה לתת ביטוי לאישיות שלך ולשדר את הסגנון הייחודי שלך מבלי לומר מילה. אספנו עבורך כמה כללים שיעזרו לך לבחור נכון:

תכשיטי יוקרה לגבר

– פרופורציה – זה אמנם די ברור אבל חשוב לשים לב לפרופורציות הצמיד בהתאם ליד שלך. למשל עם אתה בעל פרק כף יד גדולה יותר, תבחר בצמיד עבה יותר, אם אתה בעל פרק כף יד קטנה יותר תבחר בצמיד דק יותר. בנוסף חשוב לוודא כמובן שיש התאמה במידת הצמיד לפרק כף היד שלך, לצמיד אמור להיות מעט מרווח בינו לבין פרק כף היד שלך, אך לא יותר מידי באופן שיחליק לאזור כף היד. המרווח בין הצמיד לפרק כף היד אמור להיות בערך אצבע אחת.
בנוסף, לגברים בעלי היקף יד גדול, מומלץ יהיה ללכת על צמיד בעל מוטיב משמעותי יותר, שכן מוטיב קטן ירגיש לא פרופורציונלי וייבלע כך שכמעט ולא יבחינו בו.

– התאמה עם צמידים אחרים – אחת ההמלצות החמות ביותר בעניין ענידת צמידים לגבר היא לענוד לפחות שניים – שלושה צמידים. המראה ה”עמוס” מייצר לוק גברי בעל נוכחות ועוצמה, כזה שאי אפשר להתעלם ממנו. ההתאמה המושלמת תהיה בשילובים שונים של חומרים, כך למשל צמיד עור יוכל להתאים עם צמיד זהב, או צמיד משובץ יהלומים שחורים יוכל להתאים עם צמיד כדורי זהב.

– התאמת הצמיד למאורע – אם אתה לא מתכוון להוריד את הצמיד מהיד, ההמלצה היא ללכת על צמידים שיכולים להתאים בכל לבוש, בדרך כלל אלא יהיו צמידי זהב, צמיד עור בצבע שחור, חום או אפור, צמיד יהלומים או צמידי גומי בצבע שחור. אפשרות נוספת היא ללכת על צבעים בועטים יותר, המתאימים יותר לקיץ, לחופש או סתם למראה יומיומי ספורטיבי. האפשרות הזו מתאימה לאלה הרוצים לשחק בין התכשיטים, להוריד ולענוד אותם בהתאם ללבוש ולמאורע.

תכשיטי יוקרה לגבר

שרשראות ותליונים : ביטוי ייחודי לאופי שלך

בעת שמדובר – תכשיטי יוקרה לגבר אם זה שרשרת פשוטה ומינימליסטית ובין אם בשרשרת בעלת תליון גדול ובולט, שרשראות ותליונים לגבר הם אמירה אופנתית שמספרת סיפור.
ההמלצה הראשונה לפני שאתה מתחיל לחפש את השרשרת או התליון המושלם עבורך, כדאי שתחשוב מה אתה רוצה לבטא. במידה ותרצה התחלה צנועה יותר שמושכת פחות תשומת לב, האפשרות הטובה ביותר היא ענידת שרשרת זהב לבן או זהב ורוד עדינות, במידה ותרצה משהו מוחצן יותר, כזה בעל אמירה, כמובן שמגוון האפשרויות הוא אינסופי.

תכשיטי יוקרה לגבר
שאלה נוספת שאתה צריך לשאול את עצמך כאשר אתה בוחר שרשרת או תליון עבורך, היא האם אתה מתכוון לענוד אותה מעל החולצה או מתחתיה. אנשים רבים לא נוטים לחשוב על זה, אך לתשובה לשאלה הזו יש משמעות רבה על בחירת השרשרת. במידה ואתה מתכוון לענוד את השרשרת מתחת לחולצה עדיף שתהיה פשוטה יותר ולא בעלת תליון משמעותי.
יש מגוון רחב של שרשראות בעלות תליון. ישנם תליונים שנושאים משמעות היסטורית שעד היום הם בעלי משמעות וסמליות רבה – למשל תליוני מגן דוד שנקשרים באופן ישיר עם רוחניות ואמונה יהודית, תליוני מטבעות מקושרים עם הבאת מזל לעונדים אותם, תליוני טפרים וחיות טרף מקושרים עם ביטוי של הגנה וכוח ועוד. המגוון הרחב מאפשר לך לבחור את התליון שיבטא את הסיפור הפנימי שלך באופן ייחודי.

תכשיטי יוקרה לגבר

תכשיטי יוקרה לגבר: טבעות לגבר

טבעות לגבר נושאות היסטוריה עשירה, בעבר גברים ענדו טבעות כדי לסמן עושר, פריבילגיה ומעמד משפחתי. גם היום ישנן טבעות בעלות סמלים המבטאים השתייכות למועדונים מסוימים או סמלים בעלי משמעות פרטית ואישית, כמו אותיות או שמות.

תכשיטי יוקרה לגבר
הטבעות הנפוצות ביותר כיום לגברים הן טבעות חותם שקיבלו את מעמדן עקב היותן בולטות. לטבעות חותם מגוון יתרונות מובהקים כאשר הבולטת ביניהן היא האפשרות לחרוט או לשבץ סימן או סמל המביע משמעות עבור העונד. כיום ניתן למצוא טבעות חותם במגוון רחב מאוד של גדלים וחומרים שונים – החל מזהב ורוד 18 קראט או זהב לבן 18 קראט ועד כסף 925, ואל תתפלאו אם תראו גם טבעות חותם לגבר המשובצות יהלומים במרכזן.
ההמלצה שלנו: תתמקד בטבעת חותם אחת, המביעה ערך ומשמעות עבורך.

תכשיטי יוקרה לגבר

ליודעי דבר: חפתי יוקרה

חפתים הם אחד מאביזרי הגברים הקלאסיים האהובים עלינו. מעבר לזה שהם מהווים את המתנה המושלמת לגבר, הם נוטפים סטייל, יוקרה ואמירה. למעשה, חפתים לגבר הם ממש סוג של תכשיט. הם מגיעים במגוון של סגנונות צבעים וצורות ועשויים ממגוון חומרים שונים, כך שמעבר להיותם פריט פונקציונלי הם מאפשרים “לשחק” מעט עם המראה הכללי בזכות הצבעים העיצובים והחומרים השונים. תוכלו למצוא היום חפתי זהב 18 קראט, משובצים יהלומים לבנים או שחורים, או חפתים מעוצבים אפילו בסגנונות ועיצובים של שעון היוקרה שאתם עונדים. כך למשל, לחברת שופארד ליין שלם של חפתים המעוצבים בהשראת דגמי השעונים המובילים שלהם: האלפיין איגל, קלאסיק רייסינג, L.U.C ועוד. ההמלצה שלנו: יש לכם אירוע מיוחד בקרוב או שאתם מחפשים מתנה מיוחדת לגבר? חפתים יכולים להיות הפתרון המושלם עבורכם.

תכשיטי יוקרה לגבר

במקום הראשון: שעוני יוקרה

אמנם נהוג להתייחס לשעוני יוקרה כקטגוריה אחרת מתכשיטי יוקרה, אבל אנחנו לגמרי רואים אותם ביחד. שעוני יוקרה לגבר הם התכשיט המושלם לגבר.
מגוון הסגנונות והעיצובים של שעוני היוקרה לגבר הוא עצום והבחירה היא מורכבת יותר כאשר נכנסים שיקולי תקציב, עיצוב, פונקציונליות, עמידות, שירות, אחריות ועוד. שעוני יוקרה נעים החל מ – 15 אלף ש”ח ובדרך כלל יהיו עשויים מפלדת אל חלד, זהב 18 קראט, טיטניום, קרמיקה או קרבון. אצלינו ב – JB JEWELERS תוכלו למצוא מגוון רחב של שעוני יוקרה ממיטב המותגים המובילים בעולם השענות. ההמלצה שלנו: קנו את השעון שלכם ממקום מוסמך ורשמי, שנותן שירות מהימן ואחריות יצרן על המנגנון לפחות לשנתיים. לתיאום פגישה והתרשמות ממגוון השעונים תוכלו ליצור איתנו קשר כאן.

תכשיטי יוקרה לגבר

תכשיטי יוקרה עבור גברים – השורה התחתונה

תכשיטים לגבר השתנו מאוד במהלך השנים. מטבעות חותם ששימשו מלכים ולורדים ועד לשרשראות פשוטות וצמידי בד, תכשיטי גברים הם לא רק מגוונים אלא גם מתפתחים עם הזמן.
כיום ניתן למצוא גברים עונדים הכל, החל מצמידים, תליונים ושרשראות ועד לחפתי יוקרה וטבעות יהלומים. מגוון הסגנונות והעיצובים רחב מאוד כך שכל גבר יכול למצוא את מקומו ואת תכשיטי יוקרה לגבר המתאימים לו לא משנה מהו הסגנון המועדף עליו ומה תקציבו. המלצה הכי חשובה לסיום – שים דגש על איכות ושירות, בחר תכשיטים המתאימים לאופי ולמראה שלך ולא בהכרח לטרנד מסוים.

גלה את מגוון התכשיטים לגבר שלנו וצור איתנו קשר לייעוץ ופרטים נוספים.


whatsapp fb mail