article-header-img

Watches & Wonders 2021 - סקירת L.U.C מבית שופארד

כמו בכל שנה בתקופת האביב, גם השנה נערכה התערוכה השנתית הבינלאומית  Watches & Wonders 2021 בז'נבה. בתערוכה, אשר התקיימה השנה במתכונת של תערוכה מקוונת, השתתפו 38 מותגי שעוני ותכשיטי יוקרה מהמובילים בעולם. כל אחד מן המותגים הציג והשיק את היצירות החדשות שלו לשנה הנוכחית, בתחום התכשיטים ושעוני יוקרה. מבין המותגים שהציגו, בלט המותג השוויצרי, שופארד, אשר הציג כמה מהדורות חדשות ומיוחדות לשעוני ה – L.U.C. בכתבה זו סקרנו עבורכם כמה מהחידושים המעניינים.

whatsapp fb mail

L.U.C QUATTRO SPIRIT 25

לרגל חגיגות 25 שנה למפעל שעוני העילית של בית היוקרה, שופארד מציגה את  LUC Quattro Spirit 25 – שעון עם פונקציית ה – Jumping hours הראשון שלה, כך שהשעה מופיעה על גבי צמצם אשר מוצב בשעה 6 וכן המחוג הראשי בלוח מצביע על הדקות. בתוך קייס מינימלי בגודל 40, עשוי זהב ורוד 18 קראט מסתתר אחד המנגנונים החדשניים והמתוכחמים ביותר שהציגה החברה, ה – L.U.C 98.06-L המבוסס על טכנולוגיית הקוואטרו המאפשרת כוח רזרבי של 8 ימים! על כל זה הוסיפה החברה וייצרה לוח מיוחד מאמייל שחור בעבודת יד. יצירת האומנות הזו מגיעה במהדורה מוגבלת של 100 יחידות בלבד בעולם.
דגם: 161977-5001

L.U.C. PERPETUAL CHRONO

עוד יצירה מרתקת במיוחד היא ההכלאה הזו בין הפרפטואל קלנדר והכרונו. שילוב זה נחשב כבר מזמן כאחד הביטויים הגבוהים ביותר למלאכת יצרני שעוני יוקרה, מומחיות אשר שופארד כבר שלטה בה לפני 5 שנים, עם הצגת היצירה הראשונה מהסדרה. השעון קל בצורה בלתי רגילה הודות לכך שעשוי כולו טיטניום, מגיע עם מנגנון בית מכני ידני משובח – L.U.C 03.10-L בעל 60 שעות של כוח רזרבי וכמובן פונקציית פרפטואל המאפשרת התערבות בכיוון השעה פעם ב – 122 שנים!
השעון מגיע במהדורה מוגבלת של 20 יחידות בלבד, כל שהמספר של כל יחידה חרוט על גב השעון.
דגם: 168611-3001

שופארד שופארד

L.U.C QF JUBILEE

דגם נוסף על טהרת חגיגות 25 שנות פעילות של מפעל ייצור שעוני העילית מבית החברה, מתמצת באופן אידיאלי את שלושת ערכי הליבה של קולקציית ה L.U.C – ביצועים טכניים מרשימים, חידוד אסטתי ודגש על ייצור שעוני יוקרה איכותי ומוסמך. מונע ע”י מנגנון בית L.U.C 96.09-L בעל 65 שעות כוח זרבי בעזרת טכנולוגיית ה – Twin, היצירה הזו מגיעה בתוך גוף 39 מ”מ ורצועת עור חומה בעלת תפרים כחולים התואמים את צבעי הלוח. השעון המיוחד מגיעה עם תעודות איכות מבית  Fleurier Quality ו – COSC, תעודות המעידות על איכותו ודיוקו יוצאי הדופן. גם דגם זה, מגיעה במהדורה מוגבלת של 25 יחידות בלבד.
מס’ דגם: 168613-3001

שופארד שופארד שופארד


L.U.C GMT ONE BLACK

חידוש מרענן לסדרת ה GMT של קולקציית ה – L.U.C. חומר חדש אנחנו תמיד אוהבים, שימוש בטיטניום אנחנו עוד יותר אוהבים, ומה תגידו על טיטניום מושחר?
הודות לשימוש בחומר זה הצליחה לייצר שופארד שעון קל מאוד מצד אחד ועמיד מאוד מנגד. מנגנון ה – L.U.C 01.10-L כאמור, מציע את פונקציית איזור זמן שני ו – 60 שעות כוח רזרבי. מגיע במהדורה מוגבלת של 250 יחידות בלבד.
דגם: 168579-3004

שופארד שופארד
L.U.C TIME TRAVELER ONE BLACK

דומה מאוד לדגם ה – GMT החדש, גם הטיים טרוולר הזה עשוי טיטניום מושחר. ההבדלים בין השעונים מתבטאים כאמור בפונקציית השעון העולמי המאפשרת לדעת את השעה בכל איזורי הזמן בעולם בזמן אמת. בעל מנגנון בית L.U.C 01-05-L ו60 שעות כוח רזרבי, גם הדגם הזה מגיע במהדורה מוגבלת של 250 יחידות בלבד.
דגם: 168574-3008

שופארד

 

לסיכום, אין ספק ששופארד עלו מדרגה השנה בהשקת שעוני קולקציית ה – L.U.C וניכר כי החברה מבינה את הכיוון שאליו היא צריכה ללכת. הדגמים שיצאו בהחלט מביאים בשורה חדשה ואיכות בלתי מתפשרת ואינם עוד חידוש של צבע לוח או שינוי רצועה בלבד.


whatsapp fb mail