article-header-img

המדריך לקניית שעוני יוקרה יד שנייה

רכישת שעון יוקרה יד שנייה יכולה להיות בהחלט השקעה נבונה עם כמה יתרונות בולטים. שעון יוקרה יד שנייה הינו בעל ערך רב וניתן לענוד אותו ולהנות ממנו מדי יום. עם זאת, יש כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם לפני שרוכשים שעון יד שנייה. אם כבר החלטתם שאתם מעוניינים בקניית שעון יוקרה, הנה כמה נקודות מפתח שיכולות לעזור לכם בתהליך ובחווית הקנייה:

whatsapp fb mail

בירור מקדים על החברה/החנות

הדרך הכי טובה לדעת אם מדובר בחברה/חנות מהימנה הינה באמצעות המלצות. אם יש לכם מכרים/חברים עם המלצות לחנות/חברה שמציעה שעוני יוקרה יד שנייה, כדאי לבדוק ולברר על ההיצע הקיים. מומלץ גם להסתכל באתר החנות וברשתות החברתיות על מנת לקבל מבט כולל שיכול לעזור להבין באיזו חברה מדובר. בנוסף, אם קיימת לחברה חנות או מקום בו מוצגים שעוני היוקרה יד שנייה וניתן להגיע ולראות באופן אישי, הדבר מגביר את הסיכוי שמדובר במקום אמין.

לקנות ממקום בעל מדיניות החזרים שקופה

כיום, ניתן לקנות גם שעוני יוקרה יד שנייה אונליין, כלומר ללא צורך בהגעה לחנות, מה שעשוי להיות נוח, מהיר וקל. אך בכל זאת, קיימים מצבים ברכישות אונליין שהמוצר לא בדיוק מתאים לנו כמו שחשבנו ולכן חשוב לשים לב שרכישת שעון יוקרה יד שנייה באמצעות האינטרנט מתבצעת דרך חברה בעלת מדיניות החזרים המאפשרת החזרה תוך תקופת זמן מסויימת מרגע הרכישה. כמובן שכדאי לברר על מדיניות ההחזרים גם במקרה של רכישה בחנות ולאו דווקא אונליין.

לוודא שקיימת אחריות ומתן שירות מוסמך

זוהי נקודה חשובה שכדאי כמובן לברר עליה עוד בתחילת תהליך הרכישה. חשוב לוודא שעם רכישת השעון יש תקופת אחריות וכן גם את היכולת לתת את השירות הנדרש לטיפול בשעון יוקרה יד שנייה. מומלץ לוודא שהמקום ממנו אתם מעוניינים לרכוש את השעון מציע שירות מוסמך, וכן שנותן השירות הינו בעל הכשרה מקצועית שניתנה על ידי המותג אליו משתייך השעון אותו אתם מעוניינים לקנות.

מקור השעון ותעודת מקוריות

בקשו תמיד לדעת מה מקור השעון – מאיפה הוא נרכש לראשונה ואיזה ידיים הוא עבר. המידע הזה לא תמיד זמין, אבל אם הוא קיים הוא ללא ספק יכול לתת לכם תמונת מצב לגבי ההיסטוריה שלו, ובמקרים מסוימים תוכלו אפילו לבדוק איזה תיקונים וטיפולים הוא עבר לאורך השנים. תעודת האחריות של השעון יכולה לתת תמונה אמינה לגבי המקוריות והשנה שבה הוא נרכש ולכן דרשו אותה. אם לא קיימת כזו, זה עדין לא אומר שהשעון לא מקורי, אך בהחלט זה משהו שכדאי לקחת בחשבון. לגבי הקופסא, שלא יטעו אתכם – קופסא ניתן להשיג בסכום סמלי בכל מקום ולכן אם המוכר מציג לכם קופסא וספרי הפעלה, אין סיבה להתרשם יתר על המידה.

אם זה נראה טוב מדי מכדי להיות אמיתי, כדאי לחשוד

שעוני יוקרה יד 2 פופולאריים יותר מתמיד וכן הביקוש אליהם הולך וגדל. זה חשוב והכרחי לבצע מחקר שוק על השעון שאתם מעוניינים בו על מנת לקבל הערכה ולהבין את ערך השוק של השעון. במידה ונתקלתם בשעון יוקרה יד שנייה המוצע במחיר הנמוך משמעותית מערך השעון בשוק, קיים סיכוי גבוה שמדובר בשעון מזויף, גנוב או בעל תערובת של חלקים משעונים אחרים. סימנים נוספים שיכולים לעורר חשד בנוסף למחיר – המוכר הוא אדם פרטי ולא חנות מסודרת, השעון לא זמין כרגע ומבטיחים לכם אותו בתוך מספר ימים, אין תעודת אחריות עם המס’ האישי של השעון.

לסיכום, רכישת שעון יוקרה יד שנייה הינה מרגשת אך עם זאת מחייבת בדיקה מקדימה מעמיקה שעשויה לעזור לכם בבחירת השעון המתאים עבורכם. JB JEWELERS מציעים מגוון שעוני יוקרה יד שנייה של מיטב מותגי שעוני היוקרה, שופארד, רולקס, ג’רר פרגו, קרטייה, אודמר פיגה ועוד. בנוסף, אנו מציעים שירותי מעבדה מוסמכת הניתנים על ידי השען שלנו שעבר את ההסמכות הנדרשות על מנת להעניק שירות אמין ומקצועי. ניתן לראות את שעוני היוקרה יד שנייה שאנו מציעים באתר החברה או בבוטיקים שלנו.


whatsapp fb mail