article-header-img

תכשיט מתנה לחג שלא יתחשק להוריד אף פעם

whatsapp fb mail

אין דבר שמוסיף יותר קסם בחגים כמו מסורות חגיגיות שמכניסות לאווירת החג, הארגונים לחג, ארוחת החג בקרב המשפחה שכולנו משתוקקים לה כל כך וקניית מתנות מפנקות לאהובים שלנו. כך גם לתכשיט שניתן כמתנת חג יש השפעה זהה. מתנה היא השתקפות לכמה טוב אנחנו מכירים את האהובים שלנו, היא מסמלת הכרת תודה, אהבה, מחשבה והערכה. לכבוד השנה החדשה הקרבה אספנו לכם כמה רעיונות למתנה לחג שכל אשה תאהב ושתגרום לחג השנה להיות אחד ששווה לזכור במיוחד.

 

עגילי סטאד משובצים יהלומים
עגילי סטאד בשיבוץ יהלומים הם הכרחיים בכל אוסף תכשיטים של אשה. אלו העגילים המושלמים לענוד בשביל להוסיף ניצוץ ללבוש יומיומי או להשלים את הלוק לאירוע חגיגי. הנוכחות של עגילים אלו היא עדינה וקלאסית ולכן יתאימו לכל סגנון לבוש, אך עם זאת יש בהם אמירה אלגנטית וחזקה.

 

עגילי חישוק יהלומים
אם בא לכם לפנק בתכשיט שכל אשה חושקת בו, המתאים לכל אירוע ושאינו רק טרנד חולף – עגילי חישוק המשובצים יהלומים זו התשובה! גם עגילים אלו עדינים יחסית אך עדיין מלאים בסטייל ומוסיפים לכל מראה, ולכן הם העגילים האולטימטיבים שיכולים ללוות כל אשה החל ממראה קלאסי ופשוט יותר ליום, אשר ניתן להמשיך איתו למראה מתוחכם וחגיגי יותר לבילוי לילי.

טבעות ללוק ה- Stacking
אופנת שילוב טבעות ליצירת מראה ה- Stacking אהובה על ידי הרבה נשים שרוצות לרענן קצת את המראה הרגיל של ענידת טבעות וליצור מראה מתוחכם בעל נוכחות. טבעות בעלות מראה קלאסי העשויות זהב 18 קראט וטבעות משובצות יהלומים מתאימות לכל אישה ומספקות אינסוף אפשרויות לסטייל ולשילובי טבעות רבים. ניתן לענוד טבעת אחת או שתיים למראה מאופק וקלאסי, או לשלב כמה טבעות ליצירת מראה מעניין ואופנתי יותר.

 

טבעת עם נוכחות
בעוד שטבעות קלאסיות מהוות את הבסיס לאוסף הטבעות של אישה, כל אחת צריכה גם לפחות טבעת אחת בעלת נוכחות בולטת ומרשימה שתוסיף לכל לוק יומיומי. טבעת בעלת צורה גיאומטרית מעניינת או עם אבן חן נוצצת היא בחירה בטוחה שיוצרת לוק נועז יותר אך עדיין בלי להשתלט מדי על המראה.

 

שרשרת תליון עדינה
קשה למצוא אישה שאין לה את שרשרת התליון הקבועה שלה שהיא עונדת כל יום ולא מסירה אף פעם. ברגע שאישה מוצאת את שרשרת התליון שהיא הכי מתחברת אליה ואוהבת, השרשרת הופכת לחלק בלתי נפרד מהלוק היומיומי שלה. ניתן למצוא שרשרת עם תליון עדין ומאופק או לחילופין תליון שקצת יותר מושך את העין, אך בסופו של דבר בחירת שרשרת תליון תלויה בסטייל האישי של כל אחת.

 

 

צמידים בשכבות
צמידים עדינים הם הפריט האולטימטיבי לפרק כף היד של כל אישה ונראים נפלא בשכבות, בשילוב שעון או כפריט יחיד. כדאי לבחור כמתנה צמיד שיכול להשתלב עם צמידים נוספים, מספר צמידים שמשתלבים באופן הרמוני יחד או צמיד בעל מראה מיוחד שלא יתחשק להוריד אף מהיד.

 

לסיכום, ראש השנה זוהי תקופה מרגשת של התחלה חדשה המשרה תחושת אופטימיות, ציפייה וריגוש לקראת מה שעתיד להגיע, ואין דרך יותר שמחה ומרגשת לחגוג זאת מאשר מתנה שמסמלת אהבה, הערכה ונתינה מכל הלב. כל אחת מבין שלל האופציות של התכשיטים שציינו כאן תהיה בחירה מושלמת כמתנה לחג עבור האישה שאתם אוהבים, ותגרום לה לזכור את החג הזה לתמיד.

גלו את מגוון התכשיטים שירגשו כל אישה >

 


whatsapp fb mail