article-header-img

Julia Roberts X Chopard

JB תכשיטנים, המייצגת בלעדית את מותג היוקרה שופארד בארץ, נרגשת להציג את הקמפיין החדש של קולקציית Happy Diamonds, מבית שופארד. הקמפיין החדש יושק בכיכובה של השחקנית ההוליוודית האהובה, ג’וליה רוברטס.

whatsapp fb mail

אודות הקולקציה

קולקציית Happy Diamonds הינה אחת מהקולקציות המפורסמות והאהובות של מותג היוקרה שופארד, הכוללת תכשיטים ושעוני יוקרה בעיצובים מיוחדים ומגוונים. ייחודה הבולט של הקולקציה הינו היהלומים הנעים בחופשיות אשר נכללים בכל פריט בקולקציה, וכן מאפיינים באופן מובהק כמה מערכיו הבולטים של המותג, שהם Joie de Vivre (שמחת חיים) ורוח חופשית.

שופארד

ג’וליה רוברטס

ג’וליה רוברטס, אחת מכוכבות הוליווד הבולטות ביותר, כיכבה בסרטים עם גדולי הבמאים, בנתה קריירה הוליוודית מובילה ושיחקה בתפקידים מרכזיים. במשך כל השנים בהן הופיעה על המסכים וגילמה תפקידים, תמיד אפיין אותה החיוך שלה, חיוך שמאפשר הכל, וכן האנרגיה שטופת השמש שלה שגורמת לכולם להיסחף אחריה.

החיבור בין שופארד וג’וליה רוברטס

מותג היוקרה בחר בג’וליה רוברטס לככב בקמפיין החדש של הקולקציה האייקונית לאור אופייה השובה וחיוכה שאין שני לו. מאפיינים אלה מתחברים באופן אותנטי עם ערכיו של המותג שופארד עליהם מבוססת הקולקציה. מעבר לכך, חברת שופארד ידועה כחברה המעריכה את תחום התרבות והקולנוע, וכן נותנת חסות ראשית בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי בקאן כבר עשרות שנים. גם מהסיבה הזאת החיבור עם ג’וליה רוברטס היה עבור שופארד טבעי מאוד.

שופארד

במסגרת הקמפיין, נערכה שופארד לפעילות שלא נראתה כמותה קודם לכן, כאשר חיוכה הכובש ואופייה החלומי של ג’וליה מנצחים על הכל. בשילוב עם תכשיטים ושעונים אייקונים ובלתי נשכחים יהיה זה קמפיין מרשים ביותר. קולקציית שעוני Happy Sport נבחרה לככב ולהוביל את הקמפיין, כאשר שעון ה”הפי ספורט” הקלאסי של שופארד יעמוד בפרונט. מבחינת התכשיטים יהיה ניתן לזהות בקמפיין את כל תכשיטי ה”הפי דיימונדס” (Happy Diamonds) המפורסמים של המותג, שמזוהים בעיקר בזכות היהלומים הנעים והרוקדים בתוך התכשיטים הללו.

 

גלו את היצירות החדשות והמרגשות של הקולקצייה והפריטים הנבחרים של ג’וליה רוברטס.


whatsapp fb mail