article-header-img

JB Jewelers X Greubel Forsey Balancier S Carbon Green

ממשיכים לרגש: שיתוף פעולה חד פעמי בין JB JEWELERS למותג שענות העילית השוויצרי מוליד יצירת אומנות, שאותה תוכלו לראות רק בישראל

whatsapp fb mail

בשנת 2020 הדהימה גרובל פורסיי את עולם השענות העילית כאשר לראשונה יצאה עם שעון בעיצוב ספורטיבי וצעיר יותר, ה – Balancier S. עם עיצוב ייחודי, נוחות ענידה, רצועת גומי אינטגרלית ועמידות למים עד 100 מטר, השעון הפך להצלחה מסחררת ועד היום הוא מהמבוקשים ביותר אותם יצר המותג השוויצרי.
כשנתיים לאחר השקת הדגם הראשון, JB בשיתוף עם גרובל פורסיי מציגים כעת דגם חדש ומשודרג, אשר יוצר כיחידה אחת בלבד בכל העולם וימכר בלעדית בבוטיק JB.

JB JEWELERS X GREUBEL FORSEY

אז מה חדש? בעוד בדגם המקורי גוף ובזל השעון עשויים טיטניום, הדגם החדש עשוי משילוב של גוף טיטניום ובזל קרבון. מעבר ליופיו, החומרים המיוחדים כאמור מעניקים לשעון קלות משקל ונוחות ענידה יוצאי דופן. רצועת השעון, הגומיות המחזיקות את הכתר ואפילו שעון השניות הקטן בתוך הלוח נצבעו כולם בירוק עמוק בהשראת צבעי המותג של JB. לוח השעון עצמו מעוצב בגימור שחור מחוספס, בהשוואה לגימור הכסוף המגורען בשעון המקורי וחיצי המחוגים שינו את צבעם מאדום ללבן. אבל גולת הכותרת מבחינתינו: גב השעון החשוף המציג את הכיתוב 1 Of 1 על גבי המנגנון.

שעון יוקרה ספורטיבי: עיצוב חדשני ופורץ דרך

השעון מתהדר בעיצוב פורץ דרך וחדשני, שהוא סוג של אשליה אופטית. כאשר מסתכלים על גוף השעון מלמעלה הוא נראה עגול ורגיל לגמרי, אך מזוויות מסוימות ניתן לראות כי הוא בעצם בעל קימור עדין וצורה אליפטית מעט, ובהתאם לכך גם ספיר הקריסטל המגן עליו. צורתו הייחודית של גוף השעון מוסיפה לו עומק, ובנוסף לכך, רצועות השעון העשויות גומי מקושטות בחלקן הפנימי בהטבעת טקסט מיוחדת.

שענות עילית במיטבה

גלגלי השיניים וגלגל האיזון המרכיבים את המנגנון בשעון גם הם לא שגרתיים – אלא מוטים ב – 30 מעלות על מנת להתאים לעיצוב השעון הייחודי. מעבר לכך, מנגנון הבית של השעון, המורכב מלא פחות מ – 308 חלקים, כולל גם גלגל איזון אינרציה משתנה, אשר מוחזק ע”י גשר ושישה ברגיי זהב שמטרתם להפחית חיכוך עם האוויר. הגלגל יושב על החלק הזוויתי של לוח השעון, ומותאם באופן מושלם לפונקציות השעון. עם 72 שעות כוח רזרבי ועמידות למים עד 100 מ’, מספק לנו המנגנון האוטומטי מבית גרובל פורסי ביצועים מרשימים במיוחד.

לסיכומו של דבר

לא בכל יום אנחנו מקבלים שיתוף פעולה בין מותג כחול לבן למותג שעונים שוויצרי מהמובילים בעולם. אין ספק ששיתוף הפעולה הזה יצר שעון ייחודי ומרהיב שאין אספן שעוני יוקרה אמיתי שלא ישתוקק להוסיף לאוסף הפרטי שלו.
מעוניינים בפרטים נוספים? צרו איתנו קשר או גלו עוד על שעוני היוקרה שלנו.


whatsapp fb mail