article-header-img

עובדות מעניינות על אמרלדים שיגרמו לכם לאהוב אותם אפילו יותר

אחת מאבני החן הפופולריות ביותר כיום היא האמרלד. אבן חן זו הינה אחת מארבע אבני החן היקרות ביותר, יחד עם היהלום, רובי וספיר. אבן האמרלד בעלת צבע ירוק משגע הגורם לאנשים להימשך אליה באופן מיידי וכן יופייה הייחודי העניק לה מספר רב של מעריצים לאורך ההיסטוריה. מעבר ליופייה של אבן האמרלד שתופס את העין ומעורר התפעלות, מה עוד גורם לאנשים להתרגש ממנה כל כך? כתבנו לכם כמה עובדות מעניינות על האבן המיוחדת הזו שיגרמו לכם להתאהב בה אפילו עוד יותר.

whatsapp fb mail

צבעה הירוק של אבן האמרלד

אין עוררין על כך שצבעה הירוק של אבן האמרלד הוא מיוחד ושובה, אך חשוב לדעת כי קיימים כמה גוונים של ירוק לאבן זו ולפי הגוון נקבע ערכה של האבן. כאשר מדובר על מחיר, ככל שצבעה הירוק של האבן עמוק וחזק יותר, כך האיכות שלה עולה וגם תג המחיר בהתאמה. אבנים בעלות גוון ירוק בהיר אינן בעלות ערך זהה לאלו בעל גוון כהה יותר. דבר נוסף שכדאי לדעת, לא משנה עד כמה אבן האמרלד תיראה מושלמת, אבן אמרלד אמיתית תמיד תהיה עם פגמים כלשהם עליה שהגיעו מן הטבע, מעין ייצוג לכך שגם ביופי קיימים פגמים. עובדה זו יכולה לעזור כאשר בוחנים את האותנטיות של אבן האמרלד.

אמרלד

אבן יקרה ונדירה

כשרבים חושבים על אבן נדירה או יקרה, המחשבה הראשונה היא על יהלום. אולם, האמרלד היא זו שנמנית בין אבני החן הנדירות ביותר, וכן ערכה גבוה בהתאם. האמרלד היא חלק ממשפחת אבני החן בריל, אשר ניתן למצוא במכרות בכל העולם, אך גם במכרות אלו הזמינות של אבני אמרלד איכותיות וגדולות הינה מוגבלת ולכן המרדף אחרי אבן האמרלד המושלמת הופך מאתגר יותר ויותר. מחיריהן של אבני האמרלד הנדירות יכול לעלות לעיתים על מחיר יהלומים בגדלים דומים.

אבן נערצת מאז ומתמיד

לאורך ההיסטוריה דמויות אייקוניות ובני מלוכה תמיד נמשכו לאבן הירוקה. מעבר לכך שהאבן הייתה הדרך להוסיף יופי ואסתטיקה לכל לוק, זו גם הייתה הדרך לסמל מעמד חברתי ויכולת כלכלית. בנוסף, במדינות רבות האמרלד תמיד שויכה לרשימה מרשימה של שימושים וכוחות מיסטיים חיוביים, מה שהגביר את המשיכה אליה, מעבר ליופייה המהפנט.

אמרלד

אבן בעלת סגולות

ידוע שלאבני חן נהוג לסגל סגולות מיוחדות, וכך גם לאמרלד. האמרלד נחשבת לאבן חן המביאה מזל ושפע, מספקת הגנה מפני רוחות רעות ואף הינה סמל לפוריות. בענייני זוגיות מדובר באבן שמביאה להרמוניה ושפע בין בני זוג ומעודדת נאמנות ואמפטיה. עוד מייחסים לאמרלד יכולות לחיזוק הזיכרון ולקבלת החלטות נכונות בחיים. סגולות אלה הופכות את האבן לבעלת ערך רגשי גבוה מעבר לערכה הגשמי הנעלה.

ביקוש גבוה

כיום, אבן האמרלד המרהיבה היא אחת מאבני החן המבוקשות ביותר על ידי סלבריטאים, אנשים בעלי יכולת כלכלית גבוהה ובני מלוכה. האבן מסמלת יופי, אלגנטיות, מעמד גבוה ונצחיות. תכשיטי יוקרה המשובצים באמרלד המבוקשים כיום הם עגילי אמרלד, שניתן לראות לעיתים קרובות על שטיחים אדומים בעולם ותליוני אמרלד. כמו כן, במקומות רבים בעולם, טבעת אירוסין עם אמרלד הפכה ללהיט בגלל יופייה, ערכה והמראה הלא שגרתי שלה.

 

JB JEWELERS גאים להציע מגוון רחב של תכשיטים בשיבוץ אבני אמרלד איכותיים בעיצוב ייחודי ובייצור בלעדי. אתם מוזמנים לצפות בקולקציית תכשיטי היוקרה שלנו ולמצוא את תכשיט האמרלד שיתאים במיוחד עבורכם.


whatsapp fb mail