article-header-img

Girard-Perregaux Laureato Chronograph – Aston Martin Edition

מחממים מנועים: שיתוף הפעולה בין מותג שענות העילית ג'רר פרגו לבין יצרנית מכוניות הספורט הבריטית אסטון מרטין עולה שלב, כאשר הראשונה חושפת שעון חדש במהדורה מוגבלת של 188 יחידות. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת

whatsapp fb mail

מערכת היחסים שנרקמה בין מותג שעוני היוקרה ג’רר פרגו לבין יצרנית מכוניות המרוץ היוקרתית אסטון מרטין בתחילת 2021, מניבה כעת יצירה חדשה ומשותפת המשלבת אלמנטים משני העולמות. שעון היוקרה החדש, Laureato Chronograph Aston Martin Edition, מעוצב בשילוב מתוחכם של צורות, מרקמים ומשחקי אור, ומותאם בצורה מושלמת לאלו המעריכים איכות בלתי מתפשרת. הידע הצבור המשולב של שתי החברות עומד על מעל 330 שנות פעילות וניסיון, והוא בולט בכל יצירה של כל אחת מהן. אבל בעוד שהן מכבדות את המורשות הוותיקות שלהן, שתי החברות חולקות את אותה גישה מודרנית וחדשנית. כזכור, השעון הראשון שהוציאה ג’רר פרגו במסגרת שיתוף הפעולה, ה – Tourbillon With Three Flying Bridges, הושק בתחילת השנה במהדורה מוגבלת של 18 יחידות שנמכרו כולן כבר בשבוע ההשקה. השעון אותו חושפת החברה היום הוא השני במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות.

שעוני יוקרה

בעשורים הראשונים של המאה ה-20, מכוניות המרוץ נצבעו בצבעים שונים על מנת להבחין בין מוצאיהן של הקבוצות המתחרות. לדוגמה, מכוניות צרפתיות נצבעו בכחול, האיטלקיות הופיעו באדום, מכוניות המגיעות מבלגיה היו צהובות, מכוניות גרמניות היו כסופות, ובבריטניה – המכוניות נצבעו בגוון ירוק מיוחד שנשמר למכוניות מרוץ בלבד. בתור יצרנית מכוניות יוקרה בריטית, אסטון מרטין אימצה את הצבע הירוק כצבע הרשמי של דגמי המרוץ בייצורה, והדוגמה המפורסמת ביותר לכך היא מכונית ה-DBR1 שניצחה במרוץ 24 השעות של לה-מאנס בשנת 1959. לאורך כל השנים, מהמודל המנצח הזה עד למכוניות פורמולה 1 המודרניות, צבע המרוץ של אסטון מרטין נשאר ירוק.

שעוני יוקרה

לוח שעון היוקרה מעוטר בצביעה הדרגתית מרהיבה בגוון הידוע בתור “ירוק אסטון מרטין”. שיטת הצביעה המיוחדת מבוצעת באמצעות חזרה על פעולת הנחת הצבע למשך עשרים ואחת פעמים, מה שיוצר שבע שכבות נפרדות של צבע. קריצה נוספת לעולם רכבי היוקרה היא השימוש ב-Cross-Hatching ביצירת לוח השעון, דוגמה דמוית יהלום שהופיעה בלוגו הראשון של אסטון מרטין בשנת 1921 אשר עוצבה בהשראת ריפודי הרכב בו משתמשת היצרנית בכמה ממכוניות הספורט הטובות ביותר שלה. שלושה שעונים קטנים מעטרים את לוח השעון, שניים מהם לייצוג הכרונוגרף והשלישי – תצוגת שניות מוקטנת. כל שעון מכיל מחוג בעיצוב חלול חלקי, המשלים את העיצוב של מחוגי השעות והדקות. תצוגת תאריך קלאסית ממוקמת ב04:30, ומשלימה פרט נוסף לביצועי של השעון.

בשילוב הבזל המתומן המוכר של החברה, הדגם החדש חולק כבוד לקולקציה האייקונית של ג’רר פרגו, Laureato, שהושקה לראשונה בשנת 1975. תוך שמירה על מדיניות העיצוב הקפדנית של יצרנית השעונים, הקייס משחק ומשלב בצורה מרהיבה בין צורות גיאומטריות שונות. קימורים, קווים ומשטחים שונים, וכן קצוות מלוטשים בגימור סאטן, משתפים כולם פעולה ביצירת מחזה אור מרשים ומרתק.

שעוני יוקרה

קייס השעון עשוי פלדת אל-חלד איכותית מדרגה 904L, וקוטרו 42 מ”מ. הפלדה הספציפית הזו היא נדירה יותר מפלדת 316L, ועלויות הייצור הגבוהות שלה תואמות את עמידותה המוגברת לחלודה ושריטות, ואת המראה הבוהק והיוקרתי שלה. רצועות השעון האינטגרליות עשויות גם הן פלדת 904L, ומעוטרות בגימור מוברש מרשים.

בחלקו האחורי של השעון היוקרה זכוכית ספיר קריסטל המאפשרת לחזות במנגנון הבית המכני – אוטומטי, GP03300-0141. זהו למעשה דגם שעון הכרונוגרף הראשון מסדרת Laureato עם גב שקוף. המנגנון הזה, אשר מבוסס בחלקו על מנגנון ה – GP03300 המשוכלל, מעוטר בתעודת Côtes de Genève היוקרתית, מעוצב בגימור עם ירידה לפרטים הכי קטנים ובעל פינישים שלא רואים כל יום. המנגנון נושא את חותם הנשר, המסמל את היותו מנגנון מבית ג’רר פרגו.

שעוני יוקרה

לסיכום, היצירה החדשה מבית ג’רר פרגו מורכבת ממשחקים מרתקים בין צורות, גימורים וגוונים שונים. עיצוב השעון מציג תחכום, פונקציונליות ונראות ייחודית. בנוסף, השעון עונד בגאווה את מסורות העבר של המותג ושל אסטון מרטין כאשר כמעט לכל חלק ביצירת השעון יש משמעות עבור חובבי הרכב האגדי. מיוצר במהדורה מוגבלת של 188 יחידות, צפוי לנחות בישראל בקרוב.

לפרטים נוספים והזמנה, לחצו כאן.

גלו עוד על מגוון שעוני היוקרה שלנו.

 


whatsapp fb mail