article-header-img

המדריך המלא לרכישת טבעות איטרניטי

מנצנצות, אינסופיות ונצחיות – הנה כל מה שצריך לדעת על טבעות איטרניטי

whatsapp fb mail

אין ספק שטבעת איטרניטי היא מהתכשיטים היפים, המדויקים והאהובים ביותר על ידי העונדת אותה. אז מה בכלל ההגדרה לטבעת איטרניטי?

טבעת איטרניטי היא הטבעת המשובצת לכל אורכה ברצף, בדרך כלל ביהלומים אך לעתים גם באבני חן יוקרתיות אחרות.
העיצוב הקלאסי של הטבעת מדגיש את הזוהר והניצוץ של כל יהלום או אבן חן, ובעקבות היותה משובצת לכל אורכה היא מסמלת אהבה אינסופית ומתאימה לציון אירועים מרגשים ומיוחדים.

טבעות איטרניטי הן ורסטיליות מאוד – מתאימות את עצמן לכל סיטואציה ולכל לוק, החל מלוק צעיר יומיומי עם לבוש בייסיק ועד לוק ערב אלגנטי בלבוש יותר גלאם.
כאשר זה נוגע לטבעות איטרניטי, מבחר האפשרויות הוא גדול מאוד. אם כך, איך בוחרים את האחת המושלמת עבורכם? הכנו לכם את המדריך המלא לקניה מדויקת ואידאלית.

1. סוג האבנים

הפרמטר הראשון הוא החשוב והמשפיע ביותר על עיצוב הטבעת – סוג האבנים המשובצים בטבעת. יהלומים, אמרלדים או בכלל רובינים? בטבעות איטרניטי האבנים משובצות לכל אורך הטבעת, ולכן הן האלמנט הבולט יותר והן הנותנות את הטון לתכשיט. בעוד יהלומים יעניקו לטבעת וליד מראה קלאסי ונקי, עדין ועל-זמני שהולך עם כל לוק, אבני חן שונות יצרו מראה נועז וייחודי יותר. מומלץ לבחור באבן אהובה או בעלת משמעות, או אבן שמשלימה את הגוונים שאתם בדרך כלל לובשים.
ההמלצה שלנו: לטבעת ראשונה תלכו על היהלומים הקלאסית, לטבעת שניה אמרלדים, רובינים או ספירים כחולים.

טבעות איטרניטי

2. סוג הטבעת איטרניטי

טבעות איטרניטי מגיעות בשני סגנונות עיקריים. טבעת מלאה – טבעת שהאבנים משובצות בה לכל אורכה. לעומתה, טבעת חצי איטרניטי – טבעת המשובצת רק בחציה העליון באבנים. ישנן גם ורסיות של 5,6,7 יהלומים משובצים מלמעלה ולא חצי מהטבעת. לכל אחד מהסוגים יש את היתרונות שלו – בעוד הטבעת המלאה מעניקה זוהר מכל פינה, טבעת חצי-איטרניטי יכולה להיות נוחה יותר לענידה משום שהיא חלקה בבסיסה ולפעמים גם מצידיה, וכך האבנים לא נוגעות באצבעות הסמוכות. הבחירה בסוג הטבעת במקרה זה תלויה גם בתקציב שאותו רוצים להשקיע, כמובן שבטבעות איטרניטי ככל שיהיו פחות אבנים משובצות כך עלות הטבעת תהיה נמוכה יותר.
ההמלצה שלנו:  השלמה היא קלאסיקה מנצחת, אך אם התקציב אינו מאפשר הורסיות הקצרות יותר נותנות בהחלט מענה הולם.

3. חיתוך האבנים

ליהלומים ולאבני חן שלל חיתוכים, החל מהחיתוך העגול הקלאסי ועד חיתוכים מיוחדים יותר כמו בגטים, אמרלדים או מרקיזות. כיוון שהעיצוב של טבעות האיטרניטי מבוסס כמעט כולו על רצף האבנים המשובצות בטבעת, החיתוך הייחודי שלהן מודגש אף יותר. במעבר מהיר על כלל הטבעות בעמוד טבעות האיטרניטי שלנו תוכלו לראות את ההבדלים בין החיתוכים השונים. כמובן, גם לחיתוך האבנים יש משמעות והיא משפיעה על המחיר, כאשר החיתוך העגול והקלאסי הוא היקר ביותר. החיתוכים העגולים והאובליים מתאימים לזו המעדיפה מראה מעודן ורך, ואילו החיתוכים החדים יותר מתאימים לאלה המחפשים משהו מיוחד וחדשני יותר.
ההמלצה שלנו: אם הרצון ללכת על על הקלאסי, חיתוך עגול היא הבחירה. אחרת, לכו על החיתוכים המיוחדים יותר.

משקל וגודל האבנים

קראט היהלומים או אבני החן והגודל שלהן משפיעים, בין היתר, על עובי הטבעת, על כמות היהלומים שמשובצים בה וכמובן על עלות הטבעת. כמות האבנים אומנם מושפעת גם ממידת הטבעת בצורה כזו או אחרת, אך משקלן בהחלט יכול לעשות הבדל גדול במראה. לדוגמה, בבחירה ביהלומים קטנים יותר, תתקבל טבעת דקיקה עם רצף שופע של יהלומים רבים, ואילו עם יהלומים גדולים יותר הטבעת תהיה עבה יותר ותכיל פחות אבנים, אך כל אבן תהיה יותר מורגשת ובולטת. טבעות איטרניטי מגיעות בטווח רחב מאוד של משקלי יהלומים ואבנים והבחירה במקרה הזה בסופו של דבר היא נגזרת של התקציב. ככל שהוא מאפשר, הגדול יותר יהיה מרשים ומיוחד יותר.

המדריך המלא לרכישת טבעות איטרניטי

לסיכום, טבעות איטרניטי הן תכשיט נוטף שיק שנמצא באופנה מאז ומתמיד, וכנראה גם לתמיד. הטבעות מסמלות אהבה, נצחיות ואינסופיות והן משלימות כל לוק בכל מאורע. בבחירת טבעות איטרניטי יש גורמים רבים שצריך לקחת בחשבון, אך זה מאפשר לכל אחת לרכוש את הטבעת המדויקת והייחודית לה, לרצונות ולשימושים שלה. יתרון נוסף שלא דיברנו עליו – הטבעות הללו משתלבות מצוין אחת עם השנייה כיוון שקו העיצוב המשותף שלהן שומר על אחידות בלוק למרות ההבדלים ביניהן. כך, כמעט תמיד הטבעות הבאות שתוסיפו לקולקציה יתאימו וישתלבו עם הקודמות.

 

גלו את מגוון טבעות האיטרניטי שלנו.


whatsapp fb mail