article-header-img

מבט מקרוב: שעוני היוקרה מבית גרהאם

מותג שענות העילית גרהאם הוא מהוותיקים ביותר בעולם, וחורט על דגלו חדשנות והתפתחות מתמדת. כל המידע על חברת השעונים הייחודית שאתם חייבים להכיר

whatsapp fb mail

איך הכל התחיל

שעוני גרהאם קרויים על שמו של מייסד החברה, ג’ורג’ גרהאם, שנולד באנגליה בשנת 1673. השעון המחונן גדל בלונדון, והעמיק באמנות שמאחורי עבודת השענות עד לדרגה המיניאטורית ביותר. גרהאם מאז ומעולם נמשך לחדשנות, ושאף ליצור רעיונות מהפכניים באופן בלתי פוסק. וכך אכן קרה – לא רק שהוא המציא מערכת מטוטלת עשויה כספית המאפשרת לשעון לשמור על דיוקו למרות שינויי טמפרטורה, הוא גם יצר את שעון העצר הראשון בעולם. כיום, שעוני גרהאם מפותחים ומיוצרים במפעלי החברה הממוקמים בלה שו דה פונד, שוויץ, וכל אחד מהם מאובזר במנגנון שוויצרי ברמות הגבוהות ביותר.

במהלך חייו, ייצר ג’ורג’ גרהאם כ-3000 שעונים, כשעל גבו של כל אחד מהם חרוט מספר סידורי ייחודי. בנוסף, שמו של גרהאם חרוט על גבי המנגנון של כל שעון, מה שהפך את השעונים לקשים מאוד לזיוף. בימינו חברת השענות מורכבת ממהנדסים, מעצבים ושענים אשר מקפידים לשמר את הערכים והמורשת של גרהאם בכל יצירה.

ייחודיות

שעוני גרהאם הם בעלי נוכחות בלתי נשכחת, ומושכים תשומת לב ועניין בכל מקום. סימני ההיכר שלהם הם מרכיבים גדולים במיוחד – כפתורים, לוחות שעון ומנגנונים בגדלים יוצאים מן הכלל. החומרים העמידים מהם עשויים השעונים, כגון קרמיקה וסיבי פחמן, מעניקים לשעונים חיים ארוכים והופכים אותו לעמידים יותר וחסינים מפני פגיעות.

קולקציות אייקוניות

קולקציית Chronofighter היא אחת מהפופולאריות ביותר של המותג. השעונים מסדרת זו מאופיינים בידית הממוקמת בצדו השמאלי של גוף השעון ומעוצבים בהשראת השעונים שיוצרו לטייסים הצבאיים של שנות ה – 30 וה – 40. הגוף עצמו עשוי מתכת, קרמיקה או פחמן. שעונים המכוונים לפי אזור זמן גריניץ’ (GMT) גם הם חלק מהקולקציה, ומאפשרים מעקב אחר יותר מאזור זמן אחד בו זמנית. בין הדגמים האהובים ביותר מקולקציית ה-Chronofighter  הם דגמי Vintage GMT, המעוצבים בסגנון רטרו.

כיום, בגרהאם ממשיכים לחדש ולהרחיב את מבחר הדגמים והקולקציות הפופולאריות ביותר, ביניהן קולקציית Swordfish, הקרויה על שם דג החרב. השעונים הללו מתהדרים בעיצוב נועז ומרתק. לוחות כרונוגרף קטנים ממוקמים מתחת לספירי קריסטל, ובשילוב הלחצנים הייחודיים הבולטים מצדו של לוח השעון, יצרה החברה קולקציה שפשוט לא ניתן להתעלם ממנה.

לסיכום, בית היוקרה גרהאם נושא מאחוריו מסורת ארוכת שנים של חדשנות ומהפכנות. שעוני גרהאם הם מהמדויקים, המרשימים והייחודיים ביותר בשוק, ומתאימים לאלו המעריכים שענות עילית אמיתית.

גלו עוד על שעוני גרהאם.


whatsapp fb mail