article-header-img

Chopard X 007

בית היוקרה שופארד נרגש להציג את שיתוף הפעולה המבריק עם הסרט החדש מסדרת ג'יימס בונד, "לא זמן למות". גלו עוד על התכשיטים שמככבים בסרט ועל המהדורה המוגבלת בהשראת סדרת הסרטים האייקונית.

whatsapp fb mail

נערות בונד מאז ומעולם היו סמל ליופי נוצץ ומתוחכם, אך בסרט ה-25 בסדרת ג’יימס בונד המוכרת – “לא זמן למות” – מככבים התכשיטים הנוצצים מבית שופארד. בית היוקרה השוויצרי יצא בשיתוף פעולה עם סדרת הסרטים המצליחה, ויצירותיו המרהיבות ביותר נענדות בסרט החדש על ידי השחקנית הקובנית-ספרדית אנה דה ארמס, “נערת הבונד” של הסרט האחרון.

כלל התכשיטים שעונדת דה ארמס בסרט הנם יצירות תכשיטנות עילית – חלק מקולקציית Green Carpet של שופארד, תכשיטי יוקרה העשויים מהחומרים האיכותיים ביותר תוך שמירה על איכות הסביבה וייצור בר קיימא, או כמו ששופארד מכנים זאת – שימוש ב”זהב אתי”.

שופארד

Happy Hearts – Golden Hearts

בנוסף להופעת התכשיטים בסרט, חושף המותג קולקציה חדשה ומקסימה במהדורה מוגבלת, בשיתוף פעולה עם “לא זמן למות”, ושמה Happy Hearts – Golden Hearts. קרוליין שויפלה, האחראית על עיצובי היצירות מבית שופארד וחובבת סרטים ידועה, בחרה להציג את חזונה אודות “נערת הבונד” המודרנית – אישה אמיצה, מתוחכמת, נשית ונחושה.

התכשיטים כוללים צמידים, עגילים ותליונים עשויים זהב ורוד 18 קראט, מעוטרים במוטיב לב מעודן בגימור זהב ורוד מוברש בגדלים שונים.
בדומה לקולקציית Happy Hearts האהובה של שופארד, גם פריטים אלו מכילים את היהלום המרחף המפורסם, אשר נע בחופשיות בין שני ספירי קריסטל מנצנצים בצורת לב.

שופארד

התכשיטים החדשים מעוטרים בנוסף בחריטת “007” – בהשראת כינויו האייקוני של הסוכן ג’יימס בונד, אשר קיבל לאורך השנים משמעות אדירה בתרבות הפופ העולמית. קריצה נוספת לסרט מופיעה במספר הפריטים המוגבל של הקולקציה – 7007 יחידות בלבד יוצרו בכל העולם.

שופארד

“לא זמן למות” יוצא לאקרנים בישראל ב-29 בספטמבר.
גלו את הקולקציה החדשה במהדורה מוגבלת.


whatsapp fb mail