article-header-img

עגילים יוקרתיים צמודים: איך לענוד אותם נכון

עדינים אך זוהרים, עגילי יהלומים צמודים הם ללא ספק מהתכשיטים הנצחיים והקלאסים שלעולם לא יצאו מהאופנה. ריכזנו עבורך טיפים והמלצות למה כדאי לשים לב ואיך עונדים אותם נכון

whatsapp fb mail

אז מהם עגילי יהלומים צמודים?

עגילי יהלומים צמודים הם בעצם עגילים שכאשר סוגרים אותם על האוזן הם נשארים צמודים ולא נופלים מהאוזן. העגיל יכול להיות משובץ יהלום בודד, הגרסא הקלאסית, או מספר יהלומים המשובצים בגדלים שונים ובצורות שונות.
ישנן גם ורסיות גדולות של עגילי יהלומים צמודים, כאלה שבהן היהלומים תופסים חלק גדול של האוזן, עגילים כאלה נקראים לרוב גם עגילים מטפסים. מגוון העיצובים רחב מאוד ותוכלו למצוא גם עגילי יהלומים צמודים משולבים אבני חן ועשויים בצבעי זהב שונים.

מגוון סגנונות אינסופי עם עגילי יהלומים צמודים

עגילי יהלומים צמודים משלימים בקלות כל לוק ומתאימים את עצמם לכל אירוע.
אחד הטרנדים הפופולריים ביותר של עגילים יהלומים צמודים בשנים האחרונות הוא ערבוב והתאמה של מספר עגילים שונים על אותה האוזן במיקומים שונים.
לא פעם כאשר אנו גוללות בפיד האינסטגרם שלנו אנו נתקלות בטרנד החדש של שילובים עדינים ומיוחדים של מספר עגילי יהלומים צמודים על אותה האוזן, שפשוט אי אפשר להתעלם מהם. ערבוב מספר עגילים יהלומים צמודים על האוזן הוא דרך להראות סטייל אישי וייחודיות, בין אם הסגנון שלך הוא מינימליסטי ועדין ובין אם את אוהבת יותר נוכחות – את יכולה לייצר את העיצוב הייחודי לך.

עגילי יהלומים צמודים

טיפים והמלצות: איך לענוד עגילים יהלומים צמודים

שילוב עם עגילים תלויים – שילוב עגילי יהלום צמודים קטנים וקלאסיים עם עגילי יהלומים תלויים, הניגודיות בין התנועה החופשית של היהלום התלוי ובין עגילי היהלומים הצמודים תבליט את הייחודיות של כל עגיל ותיצור מראה מגוון ולא שגרתי. צבעי הזהב יכולים להיות תואמים, אך היום נכנס טרנד חדש של שילוב צבעי זהב שונים ואם אתם שואלים אותנו, הכל הולך בעניין הזה.

עגילי יהלומים צמודים

איזון בין גדלים – שלבי שלושה עגילי יהלומים בגדלים שונים כאשר הגדול ביותר ממקום בחור הראשון במרכז התנוך, הבינוני ממוקם בחור השני מעליו והקטן ביותר מעליו בחור השלישי, השילוב מייצר מראה נוצץ מצד אחד וקליל מצד שני. שילוב כזה הוא דרך מצוינת לענוד יהלומים עם לבוש יום יומי וקליל יותר.

עגילי יהלומים צמודים

הוספת עגילי חבק – עגילי חבק משובצים יהלומים או אבני חן, הם תוספת שמשדרגת כל עגיל לכל לוק. היתרון בעגילי החבק הוא שהם עדינים ונענדים בחלק העליון של האוזן, מה שמאפשר להם להשתלב כמעט עם כל עגיל צמוד או תלוי ולהוסיף נוכחות שיקית. מתלבטים איזה עגיל חבק להוסיף? נסו כמה ורסיות ואפילו שלבו ביניהם. השילוב המנצח שלנו – יהלומים ואמרלדים.

עגילי יהלומים צמודים

עדין ומינימלי – לפעמים, המינימלי מנצח וכל המוסיף גורע. ענידת עגיל יהלום צמוד בכל אוזן מייצרת מראה אלגנטי וקלאסי שאין לו תחליף. העגיל הצמוד, הנקרא גם עגיל סטאד, יכול להיות משובץ יהלום, אמרלד, רובי, או ספיר. כל אחד מהם מייצר מראה שונה מיוחד בדרכו.

עגילי יהלומים צמודים

עגיל מטפס – עגיל יהלומים מטפס עשוי זהב 18 קראט הוא עגיל הנצמד לאוזן כמעט לכל אורכה, מצטיין בנוכחות דומיננטית ומרשימה, עם זאת ניתן לשלב אותו עם פריטים נוספים וליצור מראה עמוס ונוכח במיוחד.
ההמלצה שלנו: את העגיל המטפס ענדי בשילוב עגיל חבק יהלומים, או לבדו.

עגילי יהלומים צמודים

ממה עשוי עגיל יהלומים צמוד איכותי?

כאשר מדובר בתכשיטים משובצים יהלומים, אנו בדרך כלל חושבים על תכשיטים שילכו איתנו שנים קדימה ולכן חשוב להשקיע בחומרים איכותיים שיעמדו במבחן הזמן.
אצלנו ב- JB JEWELERS קולקציית עגילי היהלומים עשויה זהב 18 קראט בלבד, ומיוצרת בעבודת יד מדויקת וקפדנית. כאשר אתם ניצבים בפני רכישת תכשיטי יהלומים בעל ערך גבוה, גם רגשי וגם כספי, ההמלצה שלנו היא לבחור בתכשיט שאין התפשרות על איכות החומרים, העבודה, היהלומים ואבני החן המשובצים בו.

לסיכום, עגילים יהלומים צמודים יש תפקיד מאוד חשוב, מעבר להיותם מגוונים ושיקיים, הם גם פריט מפתח בכל לוק, מחמיאים מאוד ומוסיפים למראה היומיומי והאלגנטי כאחד כך ששילוב מספר עגילי יהלומים צמודים יאפשר לנו לבטא את הטעם האישי שלנו וליצור מראה מקורי וייחודי שאין שני לו.

גלו עוד על מגוון עגילי היהלומים שלנו וצרו איתנו קשר לייעוץ ופרטים נוספים.
למעבר לעמוד הבית לחצו כאן.
לצפיה במגוון התכשיטים באתר לחצו כאן.


whatsapp fb mail