article-header-img

ג'רר פרגו חושפת - Laureato Absolute Ti 230

לכבוד חגיגות 230 שנה להקמתה, ג'רר פרגו חושפת שני דגמים חדשים וייחודיים, בשילוב טיטניום דרגה 5 ובגוונים מרהיבים של אפור וכחול. השעונים מגיעים במהדורה מוגבלת ביותר של 230 יחידות לדגם. ריכזנו עבורכם את כל הפרטים אודות היצירות החדשות מבית מותג שענות העילית.

whatsapp fb mail

במקביל לאבני הדרך ההיסטוריות של שנת 1791 –  חקיקת אמנת הזכויות של ארצות הברית, המהפכה הצרפתית, תחילת המאבק של האיטי לעצמאות ועוד – התרחשו גם שני אירועים מכוננים בעולם השענות העילית. הראשון הוא גילוי הטיטניום על ידי איש הכנסייה וויליאם גרגור, והשני – ייסוד מותג השענות האייקוני ג’רר פרגו.
בשנת 2021, לכבוד יום ההולדת ה-230 של המותג, החליטו בחברה להציג שני עיצובים חדשים בשימוש המתכת הקלילה והעמידה הזו. המהדורה המוגבלת של שעוני Laureato absolute Ti 230 החדשים מציגה מראה חדשני ונועז לשעונים הקלאסים והספורטיביים של ג’רר פרגו, שבמרכזו מוצבים היופי והרב-גוניות של הטיטניום. הדגמים מגיעים בשני צבעים – אפור, קלאסי ונקי, וכחול, נועז ובוהק.

עיצובי הטיטניום החדישים של שעוני Laureato Absolute Ti 230 הם בעלי נוכחות מודרנית. צבע גוף השעון שלהם הוא עמוק יותר ובגימור מאט, והוא מאוזן באופן מושלם על ידי ליטוש מבריק דמוי-מראה של זכוכית הקריסטל, שרק מעטים כמו ג’רר פרגו יודעים להשיג.
השיפוע שבקצה המסגרת המתומנת שסביב לוח השעון מחזיר אור עדין, ומעניק לשעון נראות רכה ובו בזמן נועזת. הכתר תואם בצבעו לחוגה ומגיע בכחול כהה או שחור. באופן מעניין, ג’רר פרגו הפעם בחרו בכיסוי חלק לגוף השעון. בנוסף, הספורטיביות המצוינת נשארת בעינה בעזרת העמידות של מתכת הטיטניום, והשעון עמיד למים עד לעומק של כ-300 מטרים.

לוח השעון הפנימי מעוצב בסגנון מאט מחוספס ומעושן, עם גרדיאנט מודרני וטרנדי שהולך ומתבהר במרכז החוגה. בדומה לדגמים אחרים מקולקציית Laureato Absolute, האינדקסים מוצגים בשני מישורים שונים ומשווים ללוח עומק מרהיב, בעוד המחוגים בסגנון חרב, ומגיעים בשילוב של גימור מחוספס ומלוטש.
טקסטורת ההברשה על הטבעת החיצונית מעניקה ניגוד שמחמיא לעיצוב הבולט והמונוכרומטי של השעון, שכדי לשמור על אחידותו, הכיתוב ומחוגי השניות נצבעו בלבן. תצוגת התאריך משתלבת מעל השעה 6, ושומרת על הסימטריות של השעון.

המנגנון האוטומטי הקלאסי של שעוני ג’רר פרגו עומד מאחורי ביצועים טכניים מרשימים. הרצועות מורכבות מסגסוגת חדשנית של גומי וטיטניום, בכדי לשמור על שלמות המראה המתכתי של השעון. הרצועות מחוברות בצורה חלקה ביותר לגוף השעון, ממשיכות את הקימור המעודן שלו, ובמרכזן יש פרט בד בעל מרקם מעורר השתאות ועניין.

דגמי Laureato Absolute Ti 230 הם גרסה מודרנית, כריזמטית ומתוחכמת של השעונים הקלאסיים של המותג, והם חוגגים בצורה מדויקת את יום ההולדת של ג’רר פרגו ואת גילוי הטיטניום. השעון יצא במהדורה מוגבלת של כ-230 פריטים לכל דגם, סך הכל 460 שעונים לקולקציה כולה.

לפרטים נוספים ובירור על הזמנה מיוחדת צרו עימנו קשר.

 

 


whatsapp fb mail