article-header-img

צמיד טניס: המדריך המושלם לבחירה נכונה

ריכזנו עבורך את כל מה שאת צריכה לדעת על צמידי טניס, שהחלו את דרכם בשנת 1987 באליפות הפתוחה של ארצות הברית על מגרש הטניס ונשארו באופנה עד היום כפריט קלאסי ונצחי שכל אישה צריכה

whatsapp fb mail

צמיד טניס: מדוע הוא נקרא טניס?

צמיד טניס זכה לשמו המפורסם לאחר שהשחקנית המצליחה כריס אוורט, שיחקה בגראנד סלאם היוקרתי, האליפות הפתוחה של ארה”ב בטניס כאשר היא עונדת צמיד יהלומים. במהלך המשחק הצמיד נפל והשחקנית אוורט ביקשה לעצור את המשחק ולחפש אותו, דבר שלא מקובל בדרך כלל בטורניר ובמעמד כזה, שבו לוח הזמנים צפוף במיוחד.
השופט אישר את עצירת המשחק וכריס צולמה כאשר היא מסתובבת ברחבי המגרש ומחפשת את הצמיד, הצמיד נמצא ומאז הכל היסטוריה.
כבר למחרת אנשי התעשייה החלו לקרוא לצמיד “צמיד טניס”, המכירות החלו וטרנד חדש נוצר, עד עצם היום הזה.

אז מה זה בעצם צמיד טניס?

צמיד טניס הוא צמיד שמורכב מחוליות כאשר בכל חוליה משובץ יהלום או אבן חן. הצמידים מאופיינים בכך שהיהלומים או אבני החן זהים בסוגם ובחיתוכם ומשובצים זה לצד זה ברצף לאורך כל הצמיד, כך שלמעשה הוא צמיד סימטרי, הרמוני ונוצץ מכל כיוון.
מפני שהצמיד בנוי מחוליות הוא מקבל תנועה גמישה מאוד ונתפס כצמיד נוח ועמיד שמתאים כמעט לכל סיטואציה.
עם השנים התפתחו עיצובים נוספים כאשר היום ניתן למצוא אותו גם כצמיד קשיח ולאו דווקא חוליות, או למשל משובץ בשילוב של כמה סוגים של יהלומים או אבני חן שונות.

 

סוגים ועיצובים של צמידי טניס

בתחילת דרכם, הצמידים היו מיוצרים מזהב לבן או זהב צהוב והיו משובצים בדרך כלל ביהלומים לבנים בחיתוך עגול. עם הזמן הלכו והתפתחו טרנדים חדשים והיצרנים החלו לשבץ את צמידי הטניס ביהלומים בצבעים שונים, בחיתוכים שונים כמו קושן, אמרלד, בגט, אובל ואפילו בשיבוץ אבני חן יוקרתיות שונות כמו אבני אמרלד, ספירים ורובינים.
בנוסף לכל אלה, ישנם הבדלים בעיצובים של צמידי הטניס בהתאם למטרה שלשמה עונדים אותם. כך למשל, לזו המחפשת תכשיט שישמש אותה לענידה יומיומית יתאים צמיד עדין יותר, בשיבוץ יהלומים קטנים או אבני חן קטנות. לעומת זאת, לזו המחפשת צמיד משמעותי בעל נוכחות, לערב או לאירוע מיוחד, יתאימו העיצובים הנוצצים יותר, יהלומים גדולים יחסית וחיתוך מיוחד.

איך לענוד נכון צמיד טניס?

אחד היתרונות המשמעותיים של צמידים אלו הוא הרב גוניות שלהם והיכולת לשלב אותם כמעט עם כל תכשיט ובכל לוק. ענידה נפוצה מעט של התכשיט המשובץ יהלומים היא בשילוב של שעון יוקרה כאשר השעון גבוה יותר על פרק כף היד מאשר הצמיד. חשוב כמובן לוודא שהיהלומים או אבני החן על הצמיד ועל השעון תואמים זה לזה.

במידה והיהלומים או אבני החן המשובצות בצמיד לא גדולות, נהוג לשלב כמה צמידים ביחד או טבעות איטרניטי תואמות המשובצות ביהלומים או אבני חן זהים.

אז איך בוחרים נכון צמיד טניס?

בחירת צמיד איכותי כיום היא לא דבר פשוט מהסיבה שישנו היצע גדול מאוד של צמידים במגוון רחב מאוד של חנויות תכשיטים. ההיצע הגדול לגמרי גורם לנו ללכת לאיבוד וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. ההמלצה החשובה ביותר בקניית צמיד היא לקנות ממקום שאת סומכת עליו. צמיד טניס יהלומים הוא תכשיט בעל ערך כספי ורגשי ולא מדובר בעוד רכישה, לכן את רוצה לדעת שרכשת מוצר איכותי וקיבלת את האיכויות כפי שהן הוצגו לך מראש. בנוסף, כאשר מדובר ביהלומים ובאבני חן יוקרתיות ההמלצה היא לבחור בצמיד העשוי זהב 18 קראט ולא פחות מזה. בחרי ביהלומים באיכות גבוהה בלבד ובקשי מהחנות תעודה גמולוגית המעידה על איכותם וטיבם של היהלומים או אבני החן.

השורה התחתונה

הפופולריות של צמידי הטניס במגרשי הטניס ומחוץ למגרשי הטניס לא דעכה והפכה עם השנים למעין סמל סטטוס עבור רבים.
אין ספק שצמיד משובץ יהלומים הוא אחד מהפריטים הנחשקים ביותר היום על ידי נשים. הבחירה היא לא פשוטה אבל אנחנו מקווים שהצלחנו לעזור לך לקבל כיוון לגבי הבחירה של הצמיד שלך.

לייעוץ נוסף ופרטים נוספים צרי איתנו קשר.

גלי עכשיו את מגוון צמידי הטניס שלנו.

 


whatsapp fb mail