article-header-img

איך לבחור עגילי חישוק יהלומים

עגילי חישוק יהלומים כבר מזמן הפכו לתכשיט חובה על האוזן שלך. שפע האפשרויות והמגוון הגדול לא עושה לנו חיים קלים אז רגע לפני שתבחרי את הזוג המושלם ריכזנו עבורך כל מה שצריך לדעת בשביל לבחור נכון

whatsapp fb mail

עגילי חישוק יהלומים: מאיפה זה התחיל?

עגילי חישוק הם העגילים העתיקים ביותר, מקורם באזור אפריקה שם נמצאה העדות הראשונה לעגילי חישוק. על פי העדויות, בעבר ענדו אותם גם גברים וגם נשים במטרה לשדר עושר וכוח. מאז ועד היום עגילי החישוק נשארו פריט חובה קלאסי שנלבש בכל התרבויות, ממזרח ועד מערב (עגיל יהלום לאישה).
העיצובים של עגילי חישוק התפתחו והתשדרגו עם השנים וכיום אנו נהנים מגרסאות רבות הכוללות גדלים שונים ואפשרויות שיבוץ שונות של יהלומים ואבני חן. למעשה, הסיבה שעגילי חישוק הן מאוד פופולריות היום היא כי הן מתאימות כמעט לכל אחת ולכל מטרה.

אז מהם בעצם עגילי חישוק יהלומים?

עגילי חישוק, כשמם כן הם, עגילים שצורתן היא חישוק. העגילים עשויים בדרך כלל מזהב, ויכולים להגיע בגרסה החלקה או בגרסאות משובצות יהלומים ואבני חן לאורכם. במידה והעגילים משובצים יהלומים או אבני חן יוקרתיות נהוג שהחומר ממנו הן עשויות יהיה זהב 18 קראט.
היהלומים המשובצים בעגילים יכולים להיות בגדלים שונים, חיתוכים שונים ואפילו בשילוב עם אבני חן יוקרתיות כמו אבני אמרלד, רובי וספיר.
ישנם עיצובים שונים ומשחק במיקום ובאופן בו משובצים היהלומים על החישוק, שיבוצים ברווחים גדולים יותר או צפופים יותר, מגוון טכניקות שיבוץ המייצרות מראה שונה ועיצובים שונים באופן הסגירה ובאופן בו הם עוטפים את התנוך.
עגילי יהלומים בצורת חישוק התפתחו מאוד מבחינה עיצובית ואכן המגוון מאוד רחב ומאפשר לעונדת לבחור את העיצוב המתאים לה.

עגילי חישוק : סוגים והבדלים

כפי שכבר ציינו, מגוון האפשרויות של עגילי חישוק משובצים יהלומים הוא מאוד גדול. לכן, נהוג לחלק את האפשרויות ל – 3 קטגוריות גדלים שונות:

  • עגילי חישוק קטנים

גודלם של עגילי חישוק קטנים נע בדרך כלל בין 8 מ”מ עד 15 מ”מ. עגילי החישוק בגודל הזה נענדים לרוב באופן יומיומי מפני שהן עדינות ומתאימות את עצמן כמעט לכל לוק. עגילי חישוק מהסוג הזה נהוג גם לשלב יחד עם עגילים נוספים. בקטגוריית גודל זו המשחק הוא גדול שכן כמעט כל שילוב של שיבוץ אבני חן או יהלומים יחמיא לאוזן ולא יראה עמוס מדי.

עגילי חישוק יהלומים

  • עגילי חישוק בינוניים

גודלם של עגילי חישוק בינוניים נע בדרך כלל בין 15 מ”מ עד 40 מ”מ. עגילי חישוק בגודל הזה נראים נהדר גם למראה היומיומי הקליל וגם ללוק ערב אלגנטי יותר וזו בדיוק הסיבה שהגודל הזה הוא הנפוץ והאהוב ביותר. לחישוקים בגודל הזה יש נוכחות שלא ניתן להתעלם ממנה, בין אם עונדים חישוק זהב ללא שיבוץ ובין אם הולכים על עגילי חישוק משובצים יהלומים. חשוב להדגיש שבגודל זה יש גם משמעות לרוחב העגיל, כך למשל ככל שרוצים עגיל נוכח יותר כך נצטרך שהוא יהיה רחב יותר.

עגילי חישוק יהלומים

  • עגילי חישוק גדולים

גודלם של עגילי חישוק גדולים נע בדרך כלל בין 40 מ”מ עד 70 מ”מ. עגילי חישוק בגודל הזה יהיו לרוב דקים מאוד ולא משובצים ביהלומים גדולים. לעגילים אלה נוכחות גדולה, ולכן הם מתאימים למאורע מיוחד או ליצירת לוק מיוחד ולא שגרתי. נענדות בדרך כלל עם לוק אסוף.
מעבר לקטגוריות הגודל, אם החלטת ללכת על עגילי חישוק המשובצים יהלומים או אבני חן המשחקים הם רבים. כך למשל, תוכלי לבחור בין שיבוץ חיצוני בלבד לשיבוץ חיצוני ופנימי (כלומר מצידו הפנימי של החישוק), גודל וצורת חיתוך האבנים, סוג האבנים או היהלומים ועוד.

עגילי חישוק יהלומים

למה צריך לשים לב כאשר רוכשים עגילי יהלומים?

אחרי שחיפשת והבנת מה הוא העגיל שאותו את רוצה לקנות, חשוב שתזכרי מספר כללים טרם רכישת התכשיט. כאשר מדובר בתכשיטים משובצים יהלומים כדאי שנשים לב שהתכשיט מיוצר מזהב 18 קראט. בנוסף, איכות היהלומים חשובה מאוד ומחיר העגילים עלול להשתנות מאוד בהתאם. חשוב לקנות בחנות שסומכים עליה ומקבלים כמה שיותר מידע וודאות לגבי איכות היהלומים והעבודה. יהלומים הנחשבים טובים במיוחד הם למעשה יהלומים שקופים ונקיים מאוד ללא פגם הנראה לעין, חפשו יהלומים המסווגים ניקיון SI ומעלה, עם צבע G-H ומעלה.

לסיכום, אין ספק שעגילי חישוק הפכו לתכשיט חובה עבור כל אישה.
קטנים בינוניים או גדולים, משובצים יהלומים או לא, עגילי החישוק נותנים מענה הולם כמעט לכל לוק ובכל מטרה.
עגילי חישוק יהלומים איכותיים עשויים זהב 18 קראט יחזיקו וישמשו אותך שנים רבות ולכן זה המקום להשקיע במוצר טוב ולבדוק טוב טרם הרכישה.
מזמינים אתכם להתרשם ממגוון עגילי חישוק יהלומים  באתר שלנו וליצור איתנו קשר לפרטים נוספים וייעוץ.


whatsapp fb mail