article-header-img

עונת החתונות בפתח: המתנות הכי מיוחדות לחתן ולכלה

כל המתנות המרגשות והמדויקות להעניק לבעלי השמחה האהובים עלינו לכבוד הרגע המאושר בחייהם

whatsapp fb mail

העונה הזוהרת, המרגשת והאהובה ביותר על כולנו הגיעה: עונת החתונות. שפע אירועים מכל פינה, וזוגות רבים חוגגים את אהבתם אחד לשני. לכבוד אירוע מרגש בסדר גודל כזה, מתחילים החיפושים אחרי המתנה המושלמת לכלה או לחתן. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר, ולהציע מגוון תכשיטים, שעונים ואפילו אקססוריז שירגשו ויביעו את שמחתכם בשמחתם בצורה המדויקת ביותר.

מתנות לכלה

שעון לכלה

שעון הוא המתנה המיוחדת ביותר שיכולים הורי החתן לעניק לכלתם המיועדת שכן הוא תמיד יהיה בעל ערך רב, שימושי ברמה יומיומית וברוב המקרים גם ישמר לנצח כמזכרת. אבל לא רק עבור הורי החתן, הבחירה בשעון כמתנה לכלה היא הבחירה המיוחדת והמרגשת ביותר מכיוון שבנוסף להיותה שימושית ביותר, היא מסמלת את המתנה הלבבית ביותר בעולם – מתנת הזמן. טיפ: בחרו בשעון בגווני לבן ו\או זהב, כדי להחמיא לגווני לוק הכלולות.

שרשרת יהלומים

הזוהר האלגנטי של שרשראות יהלומים מעודנות מתאים בדיוק לסגנון הנקי והקלאסי של שמלות הכלה. העיצוב המינימליסטי, המכיל שילובים שונים של זהב ויהלומים, הופך את השרשראות האלו לעל-זמניות, והן ילוו את הכלה בכל לוק שתבחר, למשך שנים רבות. דרך מושלמת להפגין אהבה וקרבה בחן ובסטייל, עם מתנה בעלת ערך שלא נגמר לעולם.

תכשיטי לבבות

חתונה היא אירוע שחוגג אהבה אינסופית, וראוי שהמתנה לכלה תתאים לכך. אין דרך קלאסית יותר לסמל אהבה מאשר באמצעות תכשיט הנושא את הסמל המקושר אליה ביותר – הלב. תכשיט המשלב צורת לב הוא אלגנטי ומקסים בדיוק כפי שהוא על-זמני – סמלי הלבבות תמיד נשארים באופנה. נוסף על היופי שבתכשיט, הוא יזכיר לכלה גם את האהבה בינה ובין בעלה לעתיד, וגם את האהבה שלכם אליה.

מתנות לחתן

שעון לחתן

בדומה להורי החתן, שעון הוא המתנה המיוחדת ביותר שיכולים הורי הכלה לעניק לחתנם לרגל היום המיוחד. שעון יוקרה איכותי ומסוגנן הוא המתנה המושלמת – הוא ילווה וישמש אותו לכל מקום או אירוע, החל מיום החתונה עצמו ולכל אורך חייו. עבור גברים, שעון הוא פריט בעל ערך רב, פריט המסמן נקודת ציון מיוחדת ושינוי סטטוס בחיים, ומעבר לעובדה שזו המתנה השימושית ביותר עבורם, היא נצחית ותישאר לעולם בעלת ערך רגשי רב.

חפתי יוקרה

כל חליפה איכותית צריכה זוג חפתים ייחודיים שיעטרו אותה. יום החתונה הוא הזדמנות מושלמת עבור החתן לענוד חפתים מסוגננים שישלימו את ההופעה החדה והמתוקתקת שלו. יתרון נוסף בחפתים הוא שהם מגיעים בשלל צבעים ועיצובים – זהב, אמייל, כסף, נקיים או משובצים יהלומים ואבנים, קלאסיים או נועזים – וכך יש אפשרות להתאים את המתנה בדיוק לאופיו ולטעמו של החתן.

צמיד לגבר

המלווה האידאלי לשעון יוקרה, צמיד יוקרה לגבר יוסיף עניין לכל לוק, ויהיה מוקד מושך מחמאות בכל זמן, במיוחד ביום החתונה. צמיד יוקרה לחתן היא מתנה מדויקת שמשלבת את היופי והשימוש בחומרים איכותיים עם האלגנטיות המרשימה שענידתו משדרת. גם בבחירת צמיד לגבר ישנם אפשרויות רבות, החל מצמידי זהב 18 קראט משובצים יהלומים או ללא, ועד צמידי עור מיוחדים.

לסיכום, עונת החתונות עומדת בפתח ובה נחגוג את האהבה הנצחית של הזוגות הקרובים אלינו. הענקת תכשיטי ושעוני יוקרה לחתן ולכלה היא דרך מושלמת לרגש אותם ולהעניק להם מתנה נצחית ובעלת ערך רגשי שלא ישכחו לעולם.

גלו עוד על מתנות לחתן ומתנות לכלה.


whatsapp fb mail