article-header-img

הכירו את קולקציית ICE CUBE מבית Chopard

קולקציית ICE CUBE היא שם נרדף לתכשיטים עכשוויים ואופנתיים. עיצובם הייחודי של התכשיטים, הכולל צורות גרפיות ומלבניות קטנות, שובר את המוסכמות המסורתיות בעולם ייצור התכשיטים.

whatsapp fb mail

בקולקציית ICE CUBE, שעוצבה לראשונה בשנת 1999, ניתן למצוא מגוון של תכשיטים יוקרתיים כמו טבעות סימטריות, עגילים, שרשראות וצמידים, המשלבים בעדינות צבעי זהב ואפקטים של אור.

עיצוב בסגנון אורבני

כלל התכשיטים מקולקציית ICE CUBE מזוהים בזכות עיצוב ייחודי בעל שש פאות, 12 קצוות ושמונה קודקודים. אלמנטים אלה מרכיבים את הקובייה, המאפיינת את עיצוב הקולקציה יותר מכל והמייצגת שלמות גרפית. עיצוב הקולקציה משקף מראה אורבני, צעיר ומודרני שכל אחת הייתה רוצה לעצמה.

 

השתקפויות

המראה הייחודי של קולקציית ICE CUBE  הוא כתוצאה מעיצוב בלתי מתפשר ובעל תעוזה. התכשיטים בקולקציה מאופיינים במראה בוהק שנוצר מהשתקפויות אור נקיות על פני הקוביות הקטנות. הקוביות הללו מדמות קוביות קרח ומהן נגזר שם הקולקציה. קוביות הזהב שמרכיבות את התכשיט הן סימטריות, חלקות ובוהקות, בדומה באופן מושלם לקוביות הקרח.

טרנדי וניתן להתאמה אישית

קולקציית תכשיטי ICE CUBE  כוללת עיצובים מגוונים שכל אחת תוכל לאהוב. ניתן למצוא את התכשיטים משובצים ביהלומים בחלקם או במלואם. בכך, ניתן יהיה ליצור לוק מושלם לערב או לוק מושלם ליום יום ולהרגיש זוהרת ומיוחדת בכל אחד מהם.

 

 

תכשיטים עשויים זהב אתי

זהב הוא חומר הגלם הנפוץ ביותר בייצור של שופארד בשל כך הוקדשה תשומת לב מיוחדת להבטיח שמקורו של הזהב יהיה זהב שנכרה בכרייה אחראית ומפוקחת.

בשנת 2016 החלה שופארד במסע להפוך את כלל מקורות הכרייה שלה, למקורות המתחשבים בסביבה ובעובדיה ובכך לכרות “זהב אתי” שנוצר ללא ניצול עובדיה והסביבה.

מטרה זו הושגה בהצלחה ביולי 2018, כאשר הודיעה חברת שופארד כי תשתמש אך ורק ב – 100% זהב אתי בייצור תכשיטים ושעונים.

אהבתם? זה הזמן להתחדש

התכשיטים בקולקציית ICE CUBE הינם תכשיטים מפתיעים בעדינותם וגם במראה הנוצץ שהם מייצרים בכל חדר אליו הם נכנסים, לאחר שתבחרו, תיהנו מתכשיט קלאסי, אבל גם טרנדי באותו הזמן, אשר משדר יוקרה עדינה.
גלו את מגוון תכשיטי ICE CUBE שלנו וצרו קשר לפרטים נוספים.


whatsapp fb mail